środa, 29 czerwca 2011

witam!

Jestem typowym imprezowiczem. Uwielbiam imprezować i w tej dziedzinie jestem materiałem "nie do zdarcia". Nie odpuszczę żadnej ciekawie zapowiadającej się balangi. Lubię się dobrze bawić, poznawać nowych ludzi,  robić dziwne, "nowe" i często ekstremalne rzeczy. Domówka przy winie i kanapkach to opcja, z której z pewnością nie skorzystam.
Postanowiłem założyć ten blog, aby opisywać wszystkie najlepsze imprezy, na których byłem. Najlepsze pod względem atmosfery, organizacji, miejsca, doświadczeń. Wszystkiego co powoduje, że konkretny wieczór pozostaje w pamięci na długi, długi czas.
Dlatego też, od razu zaznaczam, że nie jestem zbytnim entuzjastą "mocnych" imprez w tym sensie, że niczego się z nich nie pamięta. Nie miałbym o czym opowiadać, o czym pisać i po co zakładać tego bloga.
Liczę na to, że w komentarzach podzielicie się również własnymi, imprezowymi doświadczeniami.
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz