środa, 29 czerwca 2011

Moda na tematyczne imprezy

Jak w tytule. Naprawdę, wydaje mi się, że obecnie panuje jakiś trend na to, żeby organizować imprezy tematyczne. Już w poprzednim wpisie pisałem o tym, że spontanicznie wylądowaliśmy na hawajskiej imprezie u znajomego. Jakie było nasze zaskoczenie, gdy przywitał nas gospodarz obwieszony kwiatami, z drinkiem z palemką w dłoni. Co więcej, miał na sobie tylko krótkie hawajskie (oczywiście) spodenki, japonki i okulary przeciwsłoneczne. Wybuchnęliśmy śmiechem już przed progiem, bo jego image przepięknie kontrastował z deszczowym wieczorem :). Gdy weszliśmy do środka okazało się, że wszyscy goście wyglądają podobnie, a na podłodze w kuchni wysypany jest piasek! Impreza była przemyślana i zorganizowana w najmniejszym szczególe. Wszystko wskazywało na to, że jesteśmy na jakiejś tropikalnej wyspie. Muzyka, wystrój, napoje i drinki, przebrania - wszystko tworzyło jednolitą całość. Szczerze? Byłem pod wrażeniem i postanowiłem, że i ja w niedalekiej przyszłości, zorganizuje coś nietypowego.
Obecnie jednak oryginalnym nie jest jest już sama przebierana impreza, ale sam pomysł na nią, ponieważ zrealizowanych motywów było już sporo. Ja spotkałem się z imprezami: hawajską, piracką, w stylu lat trzydziestych, siedemdziesiątych, osiemdziesiątych, w stylu disco, hipisowską, hollywoodzką, a nawet imitującą galę wręczenia Oskarów. 
Podczas organizacji imprezy tematycznej radziłbym jednak dobrze dobrać gości, ponieważ połową sukcesu są tu ludzie, którzy nie tylko się przebiorą, ale i wkręcą w cały klimat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz